jump to search

Kαταναλωτές και εμπορικοί συνεργάτες

Δίνουμε ξεχωριστή αξία στους άμεσους συνεργάτες μας, επενδύουμε σε μακροχρόνιες συνεργασίες και εστιάζουμε στη δέσμευση μας να συνδυάζουμε ποιότητα, τιμή και ποσότητα στον σωστό τόπο και χρόνο για τους ενήλικους καταναλωτές των προϊόντων μας

Οι ενέργειες μάρκετινγκ και πωλήσεων αποτελούν μεγάλο τμήμα των καθημερινών δραστηριοτήτων  της British American Tobacco Hellas στον τομέα της διαχείρισης των εμπορικών σχέσεων με τους λιανοπωλητές και τους διανομείς που διακινούν τα προϊόντα της εταιρείας μας, με γνώμονα την υψηλή ποιότητα που πρέπει να προσφέρει ένας προμηθευτής στην αγορά. Όλοι οι εμπορικοί μας αντιπρόσωποι φέρουν «πιστοποίηση πώλησης προϊόντων καπνού», μια παγκόσμια πιστοποίηση της British American Tobacco. 

Προτεραιότητα για την   εταιρεία μας είναι να διασφαλίζει όπου κι αν δραστηριοποιείται ότι αποτελεί τον πιο επιθυμητό συνεργάτη.  Λειτουργούμε με τον πλέον αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο, ώστε οι λιανοπωλητές να είναι σε θέση να προσφέρουν στους ενήλικους καταναλωτές τα προϊόντα της επιλογής τους. Πάγια δέσμευση της   εταιρείας μας είναι να συνδυάζει ποιότητα, τιμή και ποσότητα, ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών. Στο ευρύ φάσμα των πελατών μας συγκαταλέγονται από μεγάλες εταιρείες εμπορίου έως μικροί ανεξάρτητοι καταστηματάρχες.

Οι δραστηριότητες μας στον τομέα των εμπορικών συνεργασιών καλύπτουν 10.000 και πλέον σημεία λιανικής πώλησης ανά την Ελλάδα, προσφέροντας αμοιβαία οφέλη και καλλιεργώντας ανταποδοτικές σχέσεις τόσο με τους διανομείς όσο και με τους λιανοπωλητές.

Η προσέγγιση που ακολουθούμε  στην British American Tobacco Hellas είναι να μην  επικεντρώνουμε την προσοχή μας  αποκλειστικά στους επιχειρηματικούς μας στόχους, αλλά ταυτόχρονα να αναπτύσσουμε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με τους εμπορικούς μας  συνεργάτες, οι οποίες χαρακτηρίζονται από ακεραιότητα. Γι' αυτό και επιδιώκουμε αδιάλειπτα να παρέχουμε  στους εμπορικούς  μας συνεργάτες ολοκληρωμένη εικόνα των προτιμήσεων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των ενήλικων καταναλωτών στα προϊόντα καπνού.

max
large
medium
small
mobile